Коли яще ходила вагітною, вирішила зробити щось цікаве і приємне для свого
малюка. Спершу взялася за пошиття обмежувача на ліжечко, знайшла в Інтернеті
інструкцію (http://maminsite.ru/school.files/school9.html), підібрала яскраву,
кольорову тканину з чітким і контрастним малюнком,і вперед J.
Данилко
оцінив мої старання. На внутрішній стороні обмежувача намальовані бджілки і він
часто до них усміхається коли засинає чи пробуджується і каже «агу, ав»
Другим моїм завдання було урізноманітнити стіни кімнати. Це було
зроблено за допомогою кольорових малюнків. Для цього я взяла розмальовки із
сайту Ангелятко і малюнок кумедної бджілки і збільшила зображенняз формату А4 до А3, за допомогою ксерокса.
Потім ті малюнки перекопіювала за допомогою олівця на папір і розмалювала
кольоровими олівцями.
Коли синочок в мене на руках чи на
пеленальному столику, або дивані – то знаходить оченятами на стіні щось цікаве
для зору – маленьких ангеляток. Він уважно їх розглядає і усміхається. Може
вони і справді такі як на малюнках?! Адже їх мажуть бачити лише діти !
Ще малюк любить розглядати смугастий одяг
(біло-червону, біло-чорну футболки), люстру, особливо коли вона контрастує зі
стелею, картинки намальовані контрастними фарбами. Одним словом – все контрастне.
Поділюся ще деякими своїми спостереженнями.
Малюк розглядає напис інструкції на внутрішній стороні візочка, надпис
зроблений дрібними білими буквами на темно-сірому фоні. А ще Данилко уважно
розглядаєзнаки дорожнього руху, так
очима їх вивчає а потім агукає. І це йомутільки було 1,5 міс. !
Цікаво було те що пишутькнижки і ресурси Інтернет те як діти
сприймають кольори. Найбільше зустрічається інформації, що діти люблять
контрасти і звертають увагу, особливо найменші, на жовтогарячий і червонийкольори.
Ось що пишуть в своїй книжечці Вільям і
Марта Сірс: